|
|
Експерт: На ринку переможуть компанії, які насміляться впровадити нові технології
Catalog > Finances > insurance > > Press-releases > Експерт: На ринку переможуть компанії, які насміляться впровадити нові технології
|
|
Muzejny lane 2
,
Kyiv
01001
Mo |
Tu |
We |
Th |
Fr |
Sa |
Su |
9.00 - 19.00, interruption from 13.00 - 14.00 |
daily, except for weekends and holidays |
Published:
21.06.2011
|
|
|
|
|
|
Експерт: На ринку переможуть компанії, які насміляться впровадити нові технології
Monday, 5 December 2011
У найближчі роки переваги на ринку послуг отримають ті компанії, які не побоялися впровадити інноваційні технології, особливо в сфері комунікації з клієнтом. У цьому переконаний бізнес-аналітик, автор ідеї та засновник порталу www.finshop.com.ua Роман Бублик.
За словами експерта, сучасний науково-технічний прогрес диктує свої умови, і компанії, які хочуть відповідати вимогам світового техногенного розвитку, повинні або прийняти ці умови, або бути готовими поступитися дорогою більш сміливим конкурентам.
«Розвиток інформаційних технологій обумовлює з одного боку появу додаткових інструментів для комунікації з клієнтами, але з іншого - створює і нове поле для конкуренції. До того ж ця тенденція стосується не тільки звичайних споживчих ринків, але й ринку фінансових послуг, у тому числі й сфери страхування. Яскравим прикладом цьому є можливість отримувати послуги он-лайн - не виходячи з дому чи офісу, які хоч і обережно, але вже використовуються деякими вітчизняними компаніями», - пояснює Р. Бублик.
Разом з тим, як зазначає експерт, на шляху до відкриття нових можливостей ринку компанії стикаються з певними труднощами і перешкодами, починаючи від консерватизму керуючих компаніями і закінчуючи низьким рівнем розуміння особистої вигоди від нових послуг самими ж клієнтами.
У той же час Р. Бублик звертає особливу увагу й на те, що ризики, з якими пов'язана електронна комерція, не повинні стати перешкодою для відкриття нових перспектив просування товарів та послуг компанії, оскільки вони всього лише вимагають правильного технологічного та маркетингового обслуговування.
«Звичайно, можна знайти безліч перешкод для освоєння нових е-технологій та електронної комерції зокрема. Наприклад, можна довго боятися наразитися на хакерів, які зазіхають заволодіти особистими даними, можна посилатися на персонал, якому буде важко відвикнути від «класичних папірців» тощо. Однак, їздити на автомобілі або літати на літаку теж ризиковано, проте це не привід скасовувати автопром та авіабудування. Будь-який ризик можна обійти, навчившись правильно керувати ним», - запевняє експерт.
Підсумовуючи, Р. Бублик ще раз підкреслив, що відчутні переваги перед своїми конкурентами через 2-4 роки отримають саме ті компанії, які вже зараз почнуть розвивати нові, можливо не звичні, але сміливі й інноваційні інструменти взаємодії з клієнтами.
|
become the moderator of the object
add price
add press release
|
|
|
If you found out inaccuracy or error in this material — select necessary text and press Ctrl+Enter, to report about it to the administrator of site
|
|
|