|
|
Експерт: На ринку переможуть компанії, які насміляться впровадити нові технології
Каталог > Финансы > Страхование > > Пресс-релизы > Експерт: На ринку переможуть компанії, які насміляться впровадити нові технології
|
|
Музейный пер. 2
,
Киев
01001
Пн |
Вт |
Ср |
Чт |
Пт |
Сб |
Вс |
9:00 - 19:00, перерыв с 13:00 - 14:00 |
ежедневно, кроме выходных и праздников |
Информация опубликована:
21.06.2011
|
|
|
|
|
|
Експерт: На ринку переможуть компанії, які насміляться впровадити нові технології
5 декабря 2011 г.
У найближчі роки переваги на ринку послуг отримають ті компанії, які не побоялися впровадити інноваційні технології, особливо в сфері комунікації з клієнтом. У цьому переконаний бізнес-аналітик, автор ідеї та засновник порталу www.finshop.com.ua Роман Бублик.
За словами експерта, сучасний науково-технічний прогрес диктує свої умови, і компанії, які хочуть відповідати вимогам світового техногенного розвитку, повинні або прийняти ці умови, або бути готовими поступитися дорогою більш сміливим конкурентам.
«Розвиток інформаційних технологій обумовлює з одного боку появу додаткових інструментів для комунікації з клієнтами, але з іншого - створює і нове поле для конкуренції. До того ж ця тенденція стосується не тільки звичайних споживчих ринків, але й ринку фінансових послуг, у тому числі й сфери страхування. Яскравим прикладом цьому є можливість отримувати послуги он-лайн - не виходячи з дому чи офісу, які хоч і обережно, але вже використовуються деякими вітчизняними компаніями», - пояснює Р. Бублик.
Разом з тим, як зазначає експерт, на шляху до відкриття нових можливостей ринку компанії стикаються з певними труднощами і перешкодами, починаючи від консерватизму керуючих компаніями і закінчуючи низьким рівнем розуміння особистої вигоди від нових послуг самими ж клієнтами.
У той же час Р. Бублик звертає особливу увагу й на те, що ризики, з якими пов'язана електронна комерція, не повинні стати перешкодою для відкриття нових перспектив просування товарів та послуг компанії, оскільки вони всього лише вимагають правильного технологічного та маркетингового обслуговування.
«Звичайно, можна знайти безліч перешкод для освоєння нових е-технологій та електронної комерції зокрема. Наприклад, можна довго боятися наразитися на хакерів, які зазіхають заволодіти особистими даними, можна посилатися на персонал, якому буде важко відвикнути від «класичних папірців» тощо. Однак, їздити на автомобілі або літати на літаку теж ризиковано, проте це не привід скасовувати автопром та авіабудування. Будь-який ризик можна обійти, навчившись правильно керувати ним», - запевняє експерт.
Підсумовуючи, Р. Бублик ще раз підкреслив, що відчутні переваги перед своїми конкурентами через 2-4 роки отримають саме ті компанії, які вже зараз почнуть розвивати нові, можливо не звичні, але сміливі й інноваційні інструменти взаємодії з клієнтами.
|
стать модератором объекта
добавить прайс
добавить пресс-релиз
|
|
|
Если вы обнаружили неточность либо ошибку в данном материале — выделите необходимый текст и нажмите Ctrl+Enter, чтобы сообщить об этом администратору сайта
|
|
|